Alexandra you can do this

död eller levande så ska jag för första gången i mitt liv
gå efter en sån där batnings/häslo skit, what so ever.
Nu börjar jag mitt nya sunda liv, utan kolhydrater och minst
tre träningar i veckan. Började träningen för två veckor sen
men idag börjar jag äta nyttigare. Inget godis, inga chips,
inget onyttigt. Jag ska tvinga mig själv genom det här,
jag börjar med två veckor och bygger sedan på så får vi se hur det går.

Något som jag inte vill är att gå ner några mängder i vikt eller
förlora i mått kring magen, det jag vill få är en fastare kropp
och ett sunt liv, utan ett jävla småätande och sötsug hela tiden.


NU KÖR VI.

dagens datum är 2010-08-02
om två veckor är dagens datum 2010-08-16.
och då börjar även skolan...

(har också sett på min statistik att det är nån jävel som har luskat ut vad jag heter,
då får jag väl säga välkommen, och grattis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0