bergs slussar

Igår hade vi inget för oss, så vi tog vårt pick och pack bort till berg där det var nån jävla festival.
Vi kände för en kväll för bara oss tre så vi satte oss väldigt avskilt och spenderade timmar genom
att bara prata. Det var trevligt och vid 10 över 12 var det nog för oss så vi satte oss på en bänk
och väntade in bussen. Dom 40 minuterna var fan de längsta 40 minuterna i mitt, så jävla trött va jag.
När vi väl var på resecentrum följde jag två dalabor in till stan. Vid katedral blev jag hämtad, sen hämtade vi
även rebecca och clara på resecentrum sen körde han oss hem. Vid TVÅÅ var jag hemma, helt död.

bad inlägg, det var trevligt. Iallafall början och slutet på kvällen. Där imellan var det lite segt.






ikväll vet jag inte vad som händer och fötter, just nu vet jag iallafall
att det blir en filmkväll till att börja med, tillsammans med mor och far.

vi börjar med att se klart coach carter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0