i väntan på nåt bättre att göra

Du heter: alexandra johansson
Smeknamn: alex
Låt som när du är ledsen sörjer till: det beror helt på
Beroende av: Kärlek 

Vad tror folk om dig? jag har absolut ingen aning

Stämmer det? det vet jag inte, kanske kanske inte

Vad får du oftast komplimanger för? min hy, rolig komplimang. haha

Hur imponerar man på dig? har man rätt charm har man mig. Men från början vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? ja, det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: glöm inte pengarna- från clara

Var bor du? mitt i centrala linköping

Trivs du där? absolut
Har du haft sex idag? a lot

Hur svarar du i mobilen? "hej" vid kända nummer, annars "a, det är alex/alexandra"

Vem ringde du senast? rebecca

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: vi ringer när vi är vid hemköp
Antal timmar sömn inatt: många, närmare 10

Sov du ensam: ja, eller ammie sov på resesängen bredvid

Brukar du komma i tid: det beror helt på läget
Hur känner du dig nu: lite trött och seg

Vanligaste färg på dina kläder: svart

Vad tycker du om fötter: ingen höjdare, bebisfötter går ann

Vad saknar du: om jag ska vara ärlig, saknar jag att ha någon av det motsatta könet

Hade du en bra kväll igår: mysig

Favorit dryck på morgonen: mjölk
När brukar du oftast gå och lägga dig: de senaste tre veckorna runt 10, alldeles lagom

Är du blyg? det skulle jag inte vilja påstå att jag är, men visst ibland så.
Sysslar du med någon idrott: nej, la av med fotbollen för tre år sedan
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej, men där emot intresse/attraktion

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ha sex och kissa stående

Är du nöjd med ditt liv: ja, det är jag. men visst finns det medgångar och motgångar i livet.

Är du bortskämd: det tycker jag inte
Vad gör du i morgon: njuter av att det är helg, äntligen

Vad är det värsta du vet? svartsjuka, svek och mörkret

Har du bra vänner och äkta vänskap? de bästa vännerna man kan ha

Vad är det finaste du fått? jag har ingen aning. men kärlek ersätter allt matriellt
En speciell dag du minns: jag minns många speciella dagar

Du samlar på: ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast är det till mamma eller till rebecca
När grät du senast: oj, jag tror det var det till nån film jag såg för ett tag sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: leva som jag lever idag, fast med mer pengar på kontot

Vill du gifta dig: jag vet inte, fint med hela grejen, men jobbigt om det inte skulle fungera.
Vill du ha barn: ja, men inte än på många många år.

Är du musikalisk? nej.

Vad dricker du helst när du är törstig: asså, läsk. det typ friskar upp. haha

Bor dina föräldrar tillsammans: jajamen

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, men det var länge sen nu

Biter du på naglarna: nejnejnejnejnej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0