Dag 1

om mig
vem jag är? hum, vet jag ens själv vem jag är. Alexandra heter jag iallafall, Johansson i efternamn
är 17 år gammal men om 1 månad och 6 dagar fyller jag myndig, fyller med andra ord 18 den 3 februari.
Jag är envis tjej som inte riktigt vet vad jag vill, är 98 % oseriös och 2 % seriös, med andra ord är jag en glad jävel som älskar livet, för det mesta iallafall. Som alla andra så har även jag mina dagar då jag behöver krypa upp i mammas famn och gråta en skvätt, men det är inte ofta men däremot har jag fobi för sjukdomar, speciellt cancer som är min största fobi av alla fobier jag har och jag har ganska många fobier om man säger så.
Så mycket mer finns det inte att säga.

Alexandra Johansson
17 år
glad jävel
cancerfobi
precis så är det. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0