someone loves you out there

Hur vanligt är det att en helt okänd människa öppnar dörren och kliver in, är glad över att se mig
och inser inte förrän två minuter senare att hon har gått fel?
Det jag inte riktigt förstår är att hon trodde att hon kommit rätt även fast det står en helt okänd människa
framför henne och öppnar man verkligen dörren precis som man vore hemma även
om man inte riktigt vet vart personen man ska till bor?
Ae, jag vet inte hur ni gör men jag skulle nog ringa på ringklockan eller knacka,
men det är ju jag.

Annars så har jag ju funnit en ny serie eller den är väl inte ny,
men jag har inte sett så mycket på den men nuså. Nikita heter den.


så jävla ansträngande, var tvungen att lägga in den på facebook först eftersom att det tydligen
inte gick att lägga in bilder genom blogg.se just nu, och ja det är viktigt att denna bild är med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0