someone to fall in love with who I am.

mina två systrar sa igår att jag är störd för att jag lägger pengar på serieboxar,
kanske är jag det. kanske skulle det bli billigare att ladda ner, men
hur gött är det inte att ha dem ståendes på hyllan. fina boxar.

de har nog rätt, lite störd är jag. 
jag besatt av greys anatomy boxen jag införskaffade mig igår,
helt otrolig. Super nöjd. Tessa kanske är nöjd med sina gardiner och lakan,
jag är fullkomligt apnöjd över min box. Det är jag och boxen, boxen och jag.

ikväll skulle jag ha åkt ut till åtvidaberg, blev inte så.
sen skulle jag ha tagit mitt feta arsle till clara,
blev inte så heller. ligger nöjd kvar i soffan och sätter på
ett nytt avsnitt greys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0