free way

händelserik helg, dessa ord är 6 stavelser? jag är sämst på att räkna stavelser.
De räknade stavelser i bussen på jobbet igår. Roligt. Alltså har jag jobbat som ni läste,
det var jobbigt men roligt och idag har jag träningsvärk. I fredags hängde jag ute i åtvid
men ett gäng härliga människor. Vid fem var det roligast på hela kvällen, dog.
Ja, jag dog på riktigt. I lördags lirade jag på stan med mamma och mina två systrar,
vi käkade ute och sen gick mamma och jag hem och såg nya stomp the yard.
Den var bra, inte som ettan men bra. Nu ska jag fortsätta plugga psykologi, jag var nästan färdig
då jag klickar ner det utan att spara. Hjärncellerna är väl typ döda så det blir lätt att man
gör saker utan att tänka. Snart dags för träning på gymmet.


PEACE


fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0