jag är hög som ett hus, alltid.


allt blir mycket lättare om man tar allt med en klackspark och lägger
på ett leende. Ett gott skratt förlänger livet.

Jag älskar att skratta och de som känner mig vet att jag skrattar åt allt.
(ne, inte allt.) Men jag ser det goda i allt, har en enorm skadeglädje (till en viss gräns)
skrattar åt saker som ingen annan skrattar åt. Men jag är envis och det
vet mina nära också, otroligt envis. Ibland till det goda ibland inte.
Jag är inte perfekt och det är jag väldigt medveten om, men jag är den jag är.
Och jag längtar tills jag träffar den personen som kan ta mig med storm och vara
precis lika klumpig, ironisk och envis som mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0