orkar inte sitta och ruttna framför datorn

ruttnar istället i soffan med min iphone. om det är bättre det vet jag inte.

som ni kära läsare kanske märker så är jag ingen aktïv bloggare,
det beror dels på att när jag nu har en mobil som har alla internet
funktioner så är det mycket smidigare att bara klicka sig in där men
också för att båda våra datorer är helt sega, fulla med skit.
Måste med andra ord rensa båda datorerna på bilder och allt annat som tar upp plats.

men nu när jag då skriver så är det väl roligt, min dator
den har jag försökt ta hand om nu i ett par timmar så jag
får se om den mår bättre nu, det känns lite som det faktikst.
det lär ju märkas, så nu kanske det kommer fler inlägg.

hope sooooooo

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0