back to school

Försöker komma till ro med att skolan början imorgon igen,
så jag laddar med lite John Mayer och inspiriation från lookbook.
Nu laddar jag inför den längsta terminen av de två som vi har,
det bästa är att vi går mot ljusare tider och snart är våren här.
Plus att jag blir stor flicka inom en månad vilket betyder att ni då
kan se mig springa runt på ågatan eller se mig köra runt i pappas bil.
Främst ser ja fram emot sommaren då jag kan gå ner till stan, 
sätta mig på en uteservering och bara må så jävla gott.
Sommaren bjuder även på split med hela tjejligan vilket kan bli hur bra som helst,
eller det kommer bli hur bra som helst!


tillåt mig att dregla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0