distance make me sick

om två veckor fyller jag 18, hur stor har jag inte blivit utan att jag har hunnit med.
Känns fortfarande som att jag är typ 14. Beter mig som en 14 åring gör jag iallafall,
om inte ännu yngre men det är ju en annan femma.

det går fort när man har roligt!

Annars så är hela helgen uppbokad, imorgon ska jag träffa hela ligan och boka hotell.
På lördag ska jag först och titta på cup i mjölby och sedan ska jag träffa becca och clara,
är riktigt sugen på att göra något, har blivit en soffliggare.

nej, för bövelen måste ta tummen ur röven och skaka lite mer rumpa händer
ju ganska så sällan nu för tiden. Men snart så, snart kommer jag igång igen :)


Om tiden kanske kunde flyga iväg ännu snabbare så att det blir sommar
nu med detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0