Even the best fall down sometimes


imorse när jag vaknade drömde jag så jävla bra drömmar,
ville inte vakna eller gå upp och jag längtade bara efter att få gå och lägga mig igen.
Men dagen gick i all världens fart och här sitter jag nu snart dags för sängen och
har lite små panik över vårat filosofi prov vi har imorgon, men det ordbajsar jag på,
det löser sig. Annars så har jag tränat det värsta träningspasset i hela mitt liv,
jag skojar inte när jag säger att jag var på sekunden att spy och svimma,
plus att jag knappt kunde stå eller gå efter den. Nu har jag träningsvärk, redan.
Vältränad kommer jag ju att bli iallafall, förmodligen.

nae, nu ska jag plugga lite sen blir det sängen och jag hoppas innerligt att jag drömmer
lika bra inatt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0