I want you to stay

Om 35 minuter får jag ta mitt pick o pack och gå hem, det ska bli så jävla dampskönt och härligt att gå hem och sova några timmar. När jag vaknar är det lagom att göra mitt andra besök på systemet, för idag ska jag dricka vin med min nyblivna arbetskamrat och bästa vän Rebecca. Vi ska dricka rött vin och prata jävligt mycket strunt sen ska vi gå och ut och dricka ännu mer vin. Pimpla en jävla massa vin blir det ikväll. Är så jävla taggad på att träffa lite folk eftersom mitt nattarbete kan vara det mest osociala jobb som finns. Sover på dagarna och sitter i min ensamhet på nätterna, träffar (om jag har tur) min familj några timmar på kvällen, några arbetskamrater när jag går genom korridoren jobbet och sen nattpersonalen 2 gånger per natt. Man kan tycka att det är ett skönt jobb men jag föredrar att sova på nätterna och jobba som vanligt folk på dagarna. Jag brukar aldrig tröttna på att se film och serier eftersom att det är något som jag gör på min lediga tid annars, nu har jag fått göra det på min arbetstid i två månader och nu börjar jag tröttna på att sitta framför datorn. Längtar tills jag får mysa med alla mina äldre på vanlig arbetstid.
 
Nu är det visst bara 25 minuter kvar tills jag får gå hem så att skriva det här inlägget var ju ett bra tidsfördriv.
 
ps. jag är trött därför ingen vidare intressant läsning, gör det som sagt för att tiden ska gå snabbare.ds
 
 
tips från coachen.
 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0