Sydamerikat med min bästfis

anledningen till att jag ens går in och skriver här varje natt är för att jag är så uttråkad och håller på att somna. Jag måste göra något annat än att se på film/serier. kiockan är snart halv 4 på morgonen och jag är väldigt trött inatt så det ska bli väldigt jävla asskönt att komma hem och sova om 3,5 h timme. Fan 3,5 är lång tid ju, helvete. Palla.
 
´Kan väl berätta något roligt när jag ändå är inne här och skriver. Idag bokade jag och vicki vår resa till sydamerika, så i slutet av november ger vi oss av på vårt största äventyr någonsin. Surfing, sandboarding, forsränning, linbanor, klättring och så avslutar vi hela resan i Rio med fest, sol och bad. Och satan vad vi ska leva, jag ska leva för alla jag känner.
 
 
My hands are tied
My body bruised,
he's got me with
Nothing to win and
Nothing left to lose
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0