18/1-2013

hej igen mina fina underbara få läsare, hoppas livet rullar på bra för er! :)
 
jobbar min tredje och sista natt för den här gången och inatt har jag varit underhållen av Once upon a time och jag ska säga er att det har varit bra underhållning. Trodde inte jag kunde hitta en såndär "se isträck" serie igen, där man bara kollar på avsnitt efter avsnitt och hela tiden vill se mer, men ack så fel jag hade. Once upon a time är en serie med spänning och sen är det fantastiskt kul att se vilka sagofigurer som är med. Än så länge har vi inte fått träffa på alice i underlandet, peter pan eller ariel. Men däremot har vi fått träffa kapten krok och vi har fått besöka underlandet. När jag såg första delen av säsong 1 tyckte jag att avsnitten var långtråkiga och sega men när jag såg sammanfattningsavsnittet av säsong 1 var jag ju så sjukt sugen på säsong 2 och jag ska säga er, det är stor skillnad på säsongerna.
 
På tal om något helt annat så åker jag till Mönsterås imorgon eller det är ju förfan idag, om 12 timmar. Jag har inte varit där på evigheter så det ska bli så jävla skönt att bara vara och komma bort från Linköping för en helg. Äta god mat, glo på tv, ta en eller två promenader och kanske ta ett härligt bad i deras härliga badkar. Rå om mig själv, vilket menas med ingen alkohol eller sena nätter.
 
Nu slutar jag om två timmar och en kvart så nu ska jag slå på en oväntad vänskap som är två timmar, sen är det dags för mig att ta cykeln hem och sova! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0