belieber

Det jag nu kommer berätta för er är något jag skäms över och aldrig trodde skulle inträffa, jag har gått och blivit en belieber. När han hade sitt långa hår såg han ut som en jättebebis men nu börjar han ju likna något, han har gått och blivit snygg med karriären. Eller han är snygg ner till midjan sen har en förmåga att sätta på sig alldeles för tighta byxor nedtill och alldeles för stora upptill, ej snyggt. Och inte är han snygg med kepsen på huvudet heller, då ser han ut som de sju vännerna och dvärgarna (tre vännerna och jerry). Men trots det så har jag gått och blivit en sån jag aldrig trodde jag skulle bli. Det är ju fantastiskt!
 
 
ae, nu ska jag iväg och träna ett mördarpass med min syster som tränare. Kommer att dö.
 
 
hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0