Jag älskar dig mer och mer

 
Nu har jag påbörjat mina tre nätter och det känns faktiskt inte alls dåligt att jobba en helg, bara en jävligt bra anledning till att inte gå ut och göra av med pengar. Nästa helg jobbar jag också så det blir ingen utgång förrän vi åker till götet, väldigt bra tycker jag. Det är annars väldigt lätt att hänga på ut för att alla andra ska ut. På tal om götet så åker vi ju dit för att fira min 20års dag och det känns ganska märkligt, att jag, lilla jag fyller 20. Tiden rinner ut bokstavligt talat. Men då får jag köpa alkohol, wuhu.
 
 
Den här skrutten blev 1 månad den 21:e och jag kan inte beskriva med ord hur fin hon är. Världens goaste bebis. Man smälter ju när man tittar på henne och idag var hon på 3års kalas och då fick hon vara flickigt fin i en gammelrosa klänning. Finafina fisen.
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0