porrfilm osv.

Idag är det redan 9 januari och på fredag har jag varit moster i 3 veckor. Snart är hon 1 år och springer runt och har bus för sig. Längtar. På tal om något helt annat så var jag hos tandläkaren idag och nu är det troligtvis, som det ser ut nu, bara 4 månader kvar tills jag får ta bort min tandställning och lyckan är total. Som jag har längtat från den 11 februari 2011 när jag satte in den. Nu är det banne mig inte långt kvar.
 
Förövrigt sitter jag ju på jobbet nu och jobbar lite natt, har jobbat en natt och har bara en natt kvar efter denna. Så det blir ju tre nätter på raken och det är ju lite halv segt, men det går. Bra filmer/serier och mat så funkar det ;) Men nu måste jag ringa på min högra hand denna natt för att gå ner och kissa. Vi ses då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0