Såhär mycket har jag att göra 04.26

 
Tjenis Penis igen. Mitt första inlägg på min andra blogg tyckte jag var en ganska bra beskrivning på mig. Det är bra att veta att mitt humör går i vågor, men det är ju så det är med livet i största allmänhet. Allt kan inte vara bra alltid.
 
Alexandra även kallad Alex. 18 (20) år från Linköping.
Glad och postitiv. Grinig och negativ.
Det går i vågor, precis som livet.
 
I stundens nu är jag ganska glad, MEN, när jag vet att jag har 3,5h kvar att jobba inatt och ett till 10h pass imorgon natt så känns livet inte jätte roligt. Sen är jag dock ledig i 6 dagar och då ska jag tamigfan njuta. Ta vara på att leva på dagarna för när man jobbar nätter då sover man hela dagarna och sitter i sin ensamhet på nätterna. Ensamt. Haha. På riktigt äta, sova, jobba. Tack gud för att det bara är 3 nätter 3 gånger i månaden. Efter min partyhelg förra helgen så tänkte jag att jag absolut inte skulle göra något den här helgen, men jag måste nog göra det ändå. Så jag inte ruttnar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0